Tworzenie

24574037480_50eaec64b4_z.jpg

Czasami przyjdzie taki moment, że oprócz spisywania życiorysów ludzi z marginesu społecznego, moja głowa tworzy swoje własne historie. Wyobraźnia rzuca moim truchłem jak szalona, a ręce same klikają w klawisze klawiatury budując tym samym dziwne rzeczywistości i sytuacje.

W taki chwilach zachowuję się niczym Anneliese Michel, dając możliwość ponownego opętania mego ciała przez osobistego Demona.

Niemiecki w takich chwilach tylko obserwuje i nawet się nie wtrąca…

http://www.opowi.pl/profil/psychol/

5 uwag do wpisu “Tworzenie

  1. Bardzo soczyste te niektóre teksty, brawo!
    Był kiedyś gonzo blog (chyba faceta), polskiego emigranta mieszkającego w Irlandii, ale przestał pisać.
    Wydaje mi się, że to było chyba to: https://667damagedgoods.wordpress.com/ chociaż jak znów teraz wszedłem strona wygląda bardzo inaczej od tego, jak ją zapamiętałem. I teksty też zniknęły…
    Więc ostałeś się (o ile mi wiadomo) jeszcze Ty 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    • Pierwsza myśl – Hunter Thompson 😀
      Szkoda, że blog kolesia umarł, bo niektóre teksty dość fajnie się czytało 😉
      A i za bardzo nie rozumiem co miałeś na myśli z tym „ostaniem” 😀

      Lubię to

      • H.S. Thompson jak najbardziej!
        Powiedziałem „ostanie”, bo… bywali kiedyś interesujący blogerzy, którzy jednak odpadli/nie publikują/pokasowali strony. Choć Łukasz Najder się przeniósł na fejsa 😀

        Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

